فيلم فوتبال

دانلود فيلم و سريال ايراني

فيلم فوتبال

ما تجزيه و تحليل خود را در مورد FIFA 20 ، اقساط جديد بازي سالانه Electronic Arts كه با يك حالت جديد در زير بازو وارد مي شود ، براي شما آورده ايم. اين ولتا است كه جوهره فوتبال خياباني را بازيابي مي كند و گرچه او الكس هانتر و حالت داستان خود را در اين راه رها مي كند ، اما به لطف تازگي اش موفق به عاشق شدن مي شود. امسال تعداد كمي از تازگي ها وجود دارد كه نحوه بازي ما را تغيير مي دهد و ما با اين نظر پس از گذراندن چند روز با بازي به شما مي گوييم.

سپتامبر شروع مي شود به مدرسه ، بازيهاي عالي ماههاي آخر سال كه كيف پول ما را غرق مي كنند شروع مي شوند ، ليگ هاي عالي فوتبال شروع مي شوند و البته بازي هاي فوتبال باز مي شوند. PES باز مي گردد (اكنون eFootball PES 2020 خوانده مي شود) و FIFA باز مي گردد . و سپس ما با نظر و تحليل FIFA 20 مي رويم ، زيرا پارچه اي براي برش وجود دارد.

قبل از ادامه بررسي خود در مورد FIFA 20 ، بايد يك "اسپويلر" را انجام دهيم : امسال غيرممكن است كه هنگام خريد يك بازي فوتبال موفق نشويم و اين هم براي كاربران و هم براي دو حق راي دادن در ليزا بسيار عالي است. .

eFootball PES 2020 ( در اينجا شما به تجزيه و تحليل ما مي پردازيد ) به لطف مجموعه اي از پيشرفت ها و تغييراتي در ريتم بازي باعث شده است تا پيشنهاد جالب توجه سال گذشته بهبود يابد كه لذت بردن از يك مسابقه طولاني در حالت Master League را ايده آل مي كند. فيفا 20 نيز در اينجا و آنجا با هم سر و صدا كرده است ، اما از آنجا كه به اندازه PES فضاي كافي براي پيشرفت ندارد ، چنين پيشرفت هايي را مي توان با چشم غير مسلح تا حدودي كمتر مشاهده كرد.


با اين حال ، ما در حال حاضر به شما مي گوييم كه آنها در آنجا حضور دارند و البته آنچه كه از سال EA ونكوور تنظيم كرده اند ، مهمترين آنهاست: در ريتم مسابقات ، كه اكنون شديدتر ، واقع بينانه تر و مهمتر از همه ، به ما مي دهند. احساس بيشتر بودن "صادقانه" بودن.

در طول سطوح بعدي ، ما نظر خود را در مورد فيفا 20 به شما مي گوييم و با "انقلاب" امسال شروع مي كنيم: فيفا 20 فقط يك بازي نيست ، دو بازي وجود دارد.

ولتا ، كليد FIFA 20 كه تقريباً آن را تبديل به خيابان فيفا مي كند
اگر شما الكس هانتر را دوست داشتيد ، و تمام خانواده اي كه در فيفا 19 ديديم ، مي توانيد بازيكن ستاره متولد شده در خيابان را فراموش كرده و خود را بسازيد. The Way ، حالت تاريخ FIFA ، در FIFA 20 نيست و اگرچه ما ارزيابي خواهيم كرد كه آيا اين يك تصميم خوب يا بد است ، اما حقيقت اين است كه رله نه تنها بد نيست بلكه انواع مختلفي از بازي را ارائه مي دهد كه راه ارائه نكرد.

ولتا روشي است كه جايگزين حالت تاريخ فيفا مي شود و در حقيقت مي توانيد بگوييد كه اين حالت تاريخ فيفا 20 است. ما يك شخصيت پيشكسوت ، مرد يا زن داريم كه در يك "داستان" رشد مي كند و روايت خودش را مي كند. ، و اگرچه آنها به اندازه ال كامينو شديد نمي شوند ، اما لحظات خود را نيز دارد. علاوه بر اين ، در مسابقات مي توانيم انتخاب كنيم كه آيا فقط بازيكن خود يا كل تيم را كنترل كنيم و بسته به عملكرد ، آمار بازيكنان ما براي تبديل شدن به يك ابرخودرو بهبود مي يابد.

آنچه من در مورد ولتا دوست دارم اين است كه اساساً يك خيابان فيفا در فيفا 20 است . وقتي اولين برداشتهاي خود از Volta را به شما مي گوييم ، و همچنين GamesCom كه در آن گيم پلي خود را به شما نشان مي دهيم ، به شما مي گوييم كه "ولتا" به معناي "بازگشت" است ، به ريشه هاي فوتبال برگرديد. و خوب ، آنها بازيكناني را بازي مي كنند كه در محله pachangas بازي كرده اند و در مقابل 11 بازي 11 نفر نيستند ، ما اينگونه احساس مي كنيم.

آناليز فيفا 20
مي توانيم بگوييم كه ولتا فيفا 20 فوتسال است ، زيرا داراي حالت 5 در 5 است و قوانين فوتسال در آن وجود دارد. با اين حال ، آن را نيز داراي 3v3 و 4v4 ، و اين جايي است كه جادو از اين طريق است. ما مي توانيم در يك برنامه "جدي" بازي كنيم ، لمس كنيد ، ابتدا مثل فوتبال خارج از خانه لگد مي زنيم ، اما مي توانيم بيرون بيفتيم و ولتا را به خيابان فيفا تبديل كنيم.


از طريق GIPHY

گيم پلي ولتا با فيفا 20 11 در برابر 11 يكسان است ، هيچ دريبل يا دستكاري غيرممكن وجود ندارد كه حتي نيمار بتواند زانو را از 5 مكان به هم بزند اما ما مي توانيم از كيفيت فردي برخي از بهترين بازيكنان جهان استفاده كنيم. پيشرفت بر اساس پاس هاي زيبا و دريبل هاي زيبا ، با عكس هاي با كيفيت در هدف و پاشنه در همه جا.

آناليز فيفا 20
ولتا به ما امكان مي دهد همانطور كه مي خواهيم بازي كنيم و بهترين چيز اين است كه عمق آن باعث مي شود تا به خودي خود يك بازي «كامل» شود و مكمل حالت هاي ديگر نباشد. ما حالت تاريخ مذكور را داريم ، بلكه ليگ ، نحوه بازي سريع (با تيم هاي حرفه اي ، داشتن يك بارسا با بازيكنان را مي توان سوار كرد تا بسيار بالا بيايند) و يك حالت با نام "جهان" كه ما را به تور كشورهاي مختلف مي برد ( آلمان ، برزيل ، اسپانيا ...).

آناليز فيفا 20
همانطور كه مي گويم نوآوري عالي حالت است و از عمق لازم (در سطح علائم و شخصي سازي شخصيت) برخوردار است و مي تواند مدت طولاني ما را "قلاب" نگه دارد. حالت "حرفه اي" يادآور فوتبال در فضاي داخلي FIFA 98 است ، و گاه به گاه ترين راهها ، با زيبايي شناسي خياباني ، بيانگر آن روح محله فوتبال است كه بسياري از ما در يك زمان يا ديگري بازي كرده ايم.

تجزيه و تحليل NBA 2K20 ، يك بازي ورزشي ديگر كه با آن اشتباه نخواهيد كرد

بهترين چيز اين است كه نيازي به كنترل "يادگيري" نيست ، زيرا آنها مانند بقيه بازي ها هستند ، اما با توجه به اينكه نوع فوتبال متفاوت است ، و متفاوت بازي مي شود ، بيشتر با كنترل توپ و كنترل. از علامت هاي سفيد با چوب مناسب ، اين چيزي است كه بسيار مهم است كه با FUT و بقيه موتور سيكلت هاي 11 در برابر 11 روبرو شويم.

آناليز فيفا 20
با توپ روي پاها: بيشتر "آرام" و واقع بينانه
قبل از ديدن همه چيزهايي كه FIFA 20 بايد فراتر از حالت «خيابان» ارائه دهد ، وقت آن است كه ببينيم وقتي به كنترل ها مي آييم چه اتفاقي مي افتد. و ، Electronic Arts در مقابل اين زايمان ، فيزيك توپ را دوباره طراحي كرده است.

آناليز فيفا 20
اين كاري است كه آنها اغلب انجام مي دهند ، هم آنها و هم كونامي ، در جستجوي فيزيك كامل براي عنصري كه شخصيت اصلي بازي است. يك توپ با فيزيك بد مي تواند تجربه را خراب كند و در واقع اين اتفاقي بود كه در PS2 FIFA افتاد. در اينجا بعضي از فيزيك ها را مي يابيم كه به هيچ وجه بد نيستند و واقع بينانه تر مي شوند و بيشترين تقصير حالت ولتا است.


در يكي از حالت هاي بازي مي توانيم از عكس گرفتن لذت ببريم و از ديوارها كمك بگيريم ، راهي براي غلبه بر حريفان و براي اين امر لازم است كه فيزيك توپ همراه باشد. اين فيزيك هايي كه براي پرش ها روي ديوارها ساخته شده است ، براي درگيري توپ با بازيكنان ، براي پرتاب به چوب و توپ هاي تندرست در يك عضو بازيكن رقيب و اين چيزي است كه واقع گرايي را براي برخي از بازي هايي كه تبديل مي شوند ، استفاده مي شود. كندتر و اصلاح كمتري (البته به جز FUT).


از طريق GIPHY

در كنترل توپ كليد FIFA 20 و يكي از فضايل عالي آن است ، زيرا ما دو عنصر جديد داريم: برخي دستورات جديد براي ساخت پاس ها و عكس هاي ويژه و كنترل توپ ، قدم بر روي آن براي سرعت بخشيدن ، واقع بينانه تر. آنها ميكروسيستم هايي هستند كه به اين موارد اضافه شده اند كه EA اين سال ها ساخته است و به دليل تركيب هاي بيشمار دكمه ها و سيستم هاي ضربان مثلث / Y + تكرار مثلث كوتاه / Y ، FIFA 20 را به يك بازي پيچيده تبديل مي كنند. براي برخي از اقدامات دروازه بان ، و همينطور با تركيب هاي ديگر.

آناليز فيفا 20
همچنين بازگشت به پيچ و خم به شيوه اي كه شليك مي كنيم ، كه ديگر به موقعيت توپ بستگي ندارد يا اگر مربع / X را فشار دهيم (بله ، من از آن هستم) + با كيفيت شليك انگار كه موفق مي شويم mini QTE براي گرفتن يك عكس عالي. اين با فشردن دكمه كشش ، با تركيب دكمه ترجيحي همراه با پرس ديگر براي ترك يك متر در نقطه سبز رنگ نوار كه در بالاي سر بازيكنان ظاهر مي شود ، حاصل مي شود.

آناليز فيفا 20
در سطوح دشواري بالا ، امتياز دادن پيچيده تر است ، اما سيستم هايي براي جبران اين امر وجود دارد. به عنوان مثال ، دروازه بان ها بدتر نيستند ، اما به نظر مي رسد كه آنها نسبت به ساير فيفا يك به يك يك پس انداز معجزه آسايي مي كنند . علاوه بر اين ، اگر بازيكن سريع بخريم ، غلبه بر دفاع دفاعي آسان تر است.

اگر روي مانيتور بازي كنيد ، اين سامسونگ 4K با 220 يورو يك معامله است

يك مورد كه من را نسبت به فيفا قبلي نااميد كرد اين بود كه من مي توانم يك مهاجم گلوله بگيرم ، كه قرار بود همين كار را انجام دهد ، اين بازي قرار بود يكي از مدافعان را جبران كند تا يك سرعت كاذب به او بدهم و اين در اوج مهاجم من بود. . حالا ، اين اتفاق نمي افتد ، و اگر دفاع ، هر چقدر هم كه باشد ، يك تنه است ، نمي تواند مثلاً با يك Vinicius مقايسه شود.

آناليز فيفا 20
صحبت از سرريز ، داشتن بازيكنان سريع بسيار مهم است اما به دليل فيزيك توپ ، داشتن بازيكنان با كيفيت و داشتن توپ در پاي خود تقريباً مهمتر است. هوش مصنوعي ، هم تيمي و هم رقيب ، هم بهتر شده اند و هم موقعيت بهتري دارند ، هم براي شروع و هم در برابر فشار ، و اين باعث مي شود بارها و بارها در اولين لمس بازي ها و عملكردهاي دوباره تجديد نظر كنيم.

بازه زماني تغيير تصميم پس از فشار دادن دكمه گذر يا شليك افزايش يافته است كه در هنگام تصميم گيري براي شليك انعطاف پذيري به ما مي دهد زيرا دفاع بيشتر از حد انتظار عمل كرده و به اين ترتيب حركت به سمت در موقعيت بهتري شريك شويد.

البته همه تغييرات ، كه براي من مثبت است ، خوب نيستند. عناصري وجود دارد كه تغيير نمي كند و هوش مصنوعي گرچه بهبود مي يابد ، اما ترفندهايي نيز روي ما بازي مي كند ، در حالي كه هم تيمي هاي ما در مترو از ما اجرا مي شوند ، به معناي واقعي كلمه گزينه عبور در ضدحمله يا حتي توپ را از دست مي دهند. اين تنها دو بار اتفاق افتاده است ، اما باعث ناراحتي مي شود.

آناليز فيفا 20
از طرف ديگر ، گسلها بسيار سخت و دشوار هستند. هنگامي كه ما به بوت شدن مي رويم ، يك شبكه بسيار زودگذر ظاهر مي شود. در اينجا توپ خواهد بود ، اما اكنون بايد به قدرت شوت نگاه كنيم و علاوه بر اين ، مي توانيم درست قبل از تماس پا با توپ به لطف چوب مناسب ، جلوه هايي بدهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.