TATORT: DIE PFALZ VON OBEN

دانلود فيلم و سريال ايراني

TATORT: DIE PFALZ VON OBEN

كارگردان و بعداً تهيه كننده موفق  نيكو هوفمانساخته شده در سال 1991 با تنها سهم خود در موفق ترين سريال تريلر آلماني براي يك رسوايي كوچك: در "صحنه جنايت: مرگ در پاره پاره كننده" كه در آن تعيين كننده طولاني ترين زمان "صحنه جنايت" كميساريا لنا اودنتال در دهكده كوچك زرتن ، آن زمان راينلاند-پلاتينات را ديد. وزير اقتصاد ، راينر برادرل با طرح منفي برخي از روستائيان به عنوان تبهكاري پشت چوب ، كشور و مردم آن را به طرز چشمگيري سلب مي كند. مداحي عمومي برودل بر روي اين هيجان استاني (در واقع كاملاً كليشه‌اي ، اما نسبتاً بي ضرر) استاني با ترغيب شخصي توسط اولريك فولكرت بازيگر پيشرو ، كه سياستمدار را در يك تور گسترده از پلاتينات دعوت كرده بود - كه ظاهرا حتي شامل شام Saumagen نيز بود - بود.

بيست و هشت سال و چند رسوايي "تاتورت" بعداً ، به مناسبت سي سالگرد سالروز خدمت لنا اودنتال ، كه اولين بار در سال 1989 در لودويگشافن انجام شد ، SWR در حال پيگيري اين هيجان است: در  " تاتورت: " بريگيتس برتلي " تيتورت: Die Pfalz von oben " ( " صحنه جنايت ") به پايان مي رسد. كميساري دوباره در استان - و در آنجا وي در جريان تحقيقات خود با يك آشناي قديمي كه با او يك بار در يك رابطه درگير بود ملاقات كرد. با اين حال ، دنباله به سختي به عنوان امواج قبلي خود به ضرب و شتم موج هاي بالا خواهد رسيد: "Palatinate از بالا" غذاي بدون رمز و راز بدون رمز و راز را براي مدت طولاني بدون هيجان ها و شگفتي هاي واقعا بزرگ ارائه مي دهد.


اين همان چيزي است كه Ulrike Folkerts و Ben Becker در سال 2019 به نظر مي رسند ...


در روستاي آرام زرتن ، يك پليس جوان ، يك پليس جوان در يك معاينه معمول كشته مي شود: به همراه مدير سرويس باتجربه استفان تريس ( بن بكر ) ، بني هيلپر ( مكس شيمملپفنيگ ) راننده كاميون را متوقف مي كند و ناگهان اسلحه را كشف مي كند. هيلپرت شليك شده است - و Tries مجبور به تماشاي بي قدرت است زيرا كاميون به سمت فرانسه مي رود. كميسر اصلي لودويگشافنر ، لنا اودنتال ( اولريك فولكرتز ) ، در محل توسط همكارش يوهانا ستاره ( ليزا بيتر ) و دانشمند پزشكي قانوني پيتر بكر ( پيتر اسپلوئر)) سعي مي كند از قبل مي داند و به جستجو درايور كاميون اجازه مي دهد. علاوه بر اين ، او به خدمات مناقصه گوش مي دهد: ظاهراً پليس ترامپ ( توماس لوبل ) ، فيس ( ماريا دراگوس ) و نيكولاي ( تيل وونكا ) در اين سرويس دوست دارند پنج بار مستقيم داشته باشند. آيا هيلپر مي خواست از اين موضوع شكايت كند؟ و به همين دليل بود كه او بايد بميرد؟

"شما را در لودويگشافن مي بينيد؟ من هنوز يك اتاق در دسترس دارم! "با اين آخرين توهين آميز توسط لنا اودنتال در سال 1991 به" صحنه جنايت: مرگ در پاره پاره كننده "پايان داد - و در اين وداع به نويسنده فيلمنامه نويس استفان دونتر ، كه او نيز فيلم نامه را براي سلف نوشت ، در نسخه 1109 از مجموعه جنايات عمومي سست شد. آنهايي كه در همان زمان سومين Odenthal "تاتورت" را از دست دادند (و آن را در كتابخانه رسانه اي جبران نكردند) هنوز راه خود را در ادامه مي يابند: داستان به عنوان يك تريلر مستقل كار مي كند ، بار ديگر دنياي عاطفي اودنتال و آزمايش را برجسته مي كند. در آن زمان بسيار جوان و با انگيزه به نكات مو ، براي بهتر شدن جهان ، دو ديد گمشده از يكديگر پس از تحقيقات در زرتن و يك شب مشترك و در جهات مختلف توسعه پيدا كردند.

هميشه باورپذير نيست ، اما حداقل تعجب آور است

در حالي كه اودنتال به يك پليس زن سخت تبديل شده است و اكنون در كنگره هاي معتبر سخنراني مي كند ، تريس در دهكده گير كرده و حق خودش را در آنجا دارد. چقدر مي توانيد به اين مرد اعتماد كنيد ، دقايق ابتدايي را به وضوح بيان كنيد: او يك كشاورز مشروبات الكلي را در گشت شبانه در اتومبيل سوار مي كند ، به جاي اينكه دكمه دانلود رايگان سريال دل رانندگي را فشار دهد - و حتي با كنترل لحظه اي كاميون ، به نظر نمي رسد چيزي درست باشد. اگرچه فيلمسازان به طرز ماهرانه اي اتفاقات وقايع اين صحنه كليدي را با برش و تغيير ديدگاه مبدل مي كنند ، اما طرفداران با تجربه داستان هاي جنايي اجازه نخواهند داد كه دودكش ها آنها را به سمت يخ سياه راهنمايي كنند. دقيقا چه اتفاقي افتاد ، اما تا دقايق پاياني باز است و با كمي تعجب همراه است ،

نيروي محركه پشت چهارراه به طور معمول صحنه دار وودونيت و هاوكاتچم علاوه بر سؤال مجرم ، شلوغي تريس و همكاران فاسدش - داستان پيش زمينه در مورد قاچاق مواد مخدر ، نگاه عمدي به دور از پليس و پروژه هاي ساخت و ساز مشكوك ، با اين حال بسيار سطحي است. علاوه بر اين ، فيلم مجبور است در قسمت مياني با يك تريلر بجنگد: اودنتال و تريس بعد از كار گذشته خود را وقف خود مي كنند و به دنبال يك ليوان شراب قرمز ، چند تعارف دست و پا چلفتي و يك خط كك در لمس مي روند. براي انفجارهاي اضافي ، اين Techtelmecelel با مظنون اما به سختي و واقعاً نمي خواهيد بين اين دو شكاف برقرار شود - اين احساسات همچنان به صورت خالص باقي مانده است. درگيري درگيري با بازپرس داخلي چارلي متزگر ( ديويد بردين)) ، كسي كه در كوچه بولينگ (!) كه به يك مركز عملياتي تبديل شده است ، هيچ نقطه همدلي را جمع نمي كند.


... و به همين ترتيب 28 سال پيش در اولين "صحنه جنايت" مشتركشان.


حتي در غير اين صورت ، بعضي از موارد بسيار تنظيم شده و يا حتي غير ارادي خنده دار عمل مي كنند: كمترين اعتبار در اين هيجان زوج هيلپرت بيوه ( جانا مك كينون ) است كه پس از از دست دادن همسرش در ظرافت سريعتر از مربي فوتبال آماتور ، راه بازگشت خود را پيدا مي كند و در عين حال سعي مي كند تا ضمن آموزش با استعداد متوسط ​​خود را پيدا كند. دزدگير كلاس دايره "Tiki-Taka!" مي تواند غرش كند. به خصوص بي دست و پا مرتب شده است دنباله اي كه فيلمسازان در گذشته تعظيم مي كنند و پس از 28 سال اجازه مي دهند دوباره يك هلي كوپتر روي لنا اودنتال بازگردند - دقيقاً چگونه ماشين دوئل مسخره "دستگاه عليه كميسر" ظهور مي كند ، اما در اين مرحله نيست اطلاعاتي كه بايد خيانت شود.

به هر حال هيجان انگيز ارزشمند است ، زيرا علاوه بر عملكرد كاريزماتيك بن بكر (" هارمونيست كمدين")" تاتورت "همچنين برخي از لحظه هاي دلتنگي را ارائه مي دهد (به عنوان مثال ، وقتي فيلم" Lay Lady Lay "باب ديلن تصاوير سال 1991 در هم تنيده است). خوشبختانه ، فيلمسازان حتي سعي در غلط كردن اشتباهات سالهاي گذشته و به تصوير كشيدن روستاييان به روشي اغراق آميز و مدرن ندارند: به جاي توجه به منطقه از نظر ساختاري ضعيف ، درمورد فساد ، ساخت و ساز و قاچاق مواد مخدر ، دقيقاً مانند شهرهاي بزرگ ، صحبت مي شود. اودنتال در برخي از نقطه مي گويد: "استان شكوفا شده است." بيشتر گويش پلاتينات و رويارويي واقعي با محيط زندگي مردم مي توانست براي رنگ محلي بيشتر سودآور باشد اما پانوراماهاي توربين بادي تكراري و تمايلات خسته كننده به اولين FC Kaiserslautern.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.