درام خانوادگي مكزيكي

دانلود فيلم و سريال ايراني

درام خانوادگي مكزيكي

Criticism of Monarca، سري جديد Netflix كه در مكزيك در يك مزرعه خانوادگي از agave tequilana ساخته شده است. از 13 سپتامبر 2019 به صورت هوايي پخش مي شود.

او به سختي از ورود او به نتفليكس سر و صدايي ايجاد كرده است ، از جمله موارد ديگر به دليل اينكه حتي به اندازه دو پيشنهاد حلال ديگر كه همزمان به اين بستر رسيده اند ، تبليغ كرده است: سريال ترسناك ماريانا و درام جنايي واقعي. باور كنيد ، اما موناركا به دلايل مختلفي كه در زير ارائه خواهيم داد ، سزاوار توجه عموم است.

نتفليكس يا HBO؟ از هر چيزي دست نزنيد: از يك ماه لذت بردن از بهترين سريال ها و فيلم هاي HBO Spain به صورت رايگان شروع كنيد

اول ، يك زمينه كمي. اين يك داستان داستاني بلندپرواز و  مكمل مكزيكي است كه توسط ونتاناروسا (شركت بازيگر مشهور سلما هايك  تأسيس در سال 1999) ، ليمون استوديو و قلعه استرنز ساخته شده است و قصد دارد دنياي نخبگان مكزيك و پيوندهاي آن با فساد را به تصوير بكشد. قاچاق مواد مخدر ، رسوايي هاي رسانه اي و خشونت بدوي. به اين معنا ، اين سريال با دختران كوچك پيش نمي رود ، اما همچنين ايجاد يك محصول مرموز يا سختگير را اشتباه نمي كند.

در مقابل ، او مي داند كه چگونه از پشتي هاي فلاش براي ايجاد چرخ دنده هاي كوچك رمز و راز استفاده كند و توجه بيننده را به خود جلب كند تا بدون اينكه ريل ها را بيش از چيزي كه لازم است از آن خارج كند ، به داستاني قلاب كند.


ايرنه Azuela نقش شخصيت كه معضل ژنده پوش كثيف به ارث رسيده از پدر و مادر خود مي شود، شركت آب ليمو وارثان ، شركت اصلي از كنگلومرا پادشاه ، تبديل شدن به يك نماد عدالت و تغيير مثبت، با وجود آن نيز با يك مواجه شد مخالفت بزرگي از كساني كه رهبري جديد خود را نمي پذيرند. در ميان آنها ، برخي از اعضاي نزديكترين حلقه وي ، مانند برادرانش آندرس ( اسوالدو بنويدس ) و جوآكين ( خوان مانوئل برنال ).

سلطنت داستاني است ، اما با پيام هايي كه امروزه آنقدر معتبر است ، واقعيت بسيار نزديك است كه از اثربخشي فيلمنامه او غافلگير مي شود ، چنان شفاف است كه وقتي صحبت از مشكلات صميمي مانند هويت جنسي برخي شخصيت ها مي شود يا براي ورود به چنين زمينه هاي گل آلودي ، شفاف باشد. به عنوان رفتار رسانه اي از رسوايي هاي مرتبط با تصوير شركت. شكايتي آشكار به سيستم ، به الهامات مربوط به مرجع فرضي وجود دارد ، با مراجعه به سياستمداران ، پليس و خانواده هاي ثروتمند. به اين معناست ، اين توزيع شكاف در برابر خوردگي را نشان مي دهد كه همه چيز را آلوده كرده است تا جايي كه عادي بودن فساد است و غير عادي همان چيزي است كه از نظر اخلاقي قابل فهم نيست.

سلطنت
مشاهده گالري

4 تصوير

اما اين تنها نوك كوه يخ است ، زيرا اين سريال توانايي شكستن كليشه ها را در جنبه هاي ديگر نيز دارد: براي يك بار كه شخصيت اصلي زن زني قدرتمند است بدون اينكه شرور باشد و در يك عصبانيت ديگر از اصالت آنها را به ما مي دهد تا شخصيت بزرگ خواكين ، كسي باشد. براي كساني كه شما شروع به گرفتن شيدايي مي كنيد و كم كم نشان مي دهد جنبه هاي ديگري وجود دارد كه باعث مي شود معيارهاي مختلفي را طي كنيد: از ظلم شديد به يك بشريت كه عدم همدلي با آن دشوار است. كار بي نظير بازيگر خوان مانوئل برنال.

دلايل اصلي عدم وجود مشتركين Netflix
پنج فيلمنامه نگار براي سرودن اين سريال به سرپرستي ديگو گوتييرس كه پيش از اين روي سريال هاي مشهور مانند Buffy the Vampire Slayer ، Angel ، No Trace يا From Dusk Till Dawn كار كرده بود ، كار كرده اند . تغيير ثبت نام آشكار است ، اما مطمئناً نمي توان گفت كه اين باعث كاهش كيفيت كار آنها شده است.

سلطنت
مشاهده گالري

4 تصوير

مونارچ كار مي كند زيرا شخصيت هاي وي معتبر هستند و موقعيت هايي كه در معرض آن قرار مي گيرند ، هميشه حساس هستند ، فقط كنجكاوي بيننده را تحريك مي كنند تا او را تا آخر مهجور نگه دارد. به طور كلي ، او مي داند كه چگونه تعجب كند ، اگرچه اشتباه مي كند كه به مخاطب اجازه پيش بيني هر يك از نوبت هاي نهايي (تقريباً با دور انداختن) را مي دهد.

خود گياه آگاو كه از آن تكيلا با كارهاي تقطير به روش نمونه اي بدست مي آيد تا به صورت استعاري از خانواده كارانزا آشفته نشان دهد: به همان اندازه قوي است و به همان اندازه قوي است و در عين حال سالها براي بهره برداري نياز دارد. تمام اين ريشه ها و به نوبه خود روابط خيانت و بي اعتمادي در ده قسمت سريال شگفتي حل مي شود. ناگفته نماند كه واژگان انجام مي شود ... و سريال خوب "چينگونا" است ... خواستارترين "مادران خواهند بود".

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.