Ni No Kuni Remastered

دانلود فيلم و سريال ايراني

Ni No Kuni Remastered

23 نظر
تجزيه و تحليل Ni No Kuni Remastered يكي از بزرگترين J-RPG هاي نسل گذشته را به ما باز مي گرداند ، با طراحي هايي كه بر اساس انيمه استوديو گيبلي ، موسيقي توسط جو هيشيشي و گيم پلي استثنايي از سطح -5 ساخته شده است.

6 سال از انتشار نسخه اصلي Ni No Kuni The Wrath of the Witch Witch براي PS3 گذشته است (بازي Nintendo DS هرگز به اسپانيا نيامد) و كار Akihiro Hino (مدير Dragon Quest VIII يا حماسه استاد ليتون) اين مورد تجديد ارزيابي شده است. در آن زمان ، سطح 5 به ما J-RPG (يك بازي نقش آفريني سبك ژاپني) از توسعه كلاسيك و اجراي عالي پرداخت. يك بازي برجسته ، كه ثابت كرده است از جنبه هاي بسيار برتر از دنباله آن (كه در سال 2018 در PC و PS4 ظاهر شد).


عناصري كه Ni No Kuni را به چنين اثري خاص تبديل كرده است شامل گيم پلي ، تاريخ و همچنين بخش فني است ، زيرا تركيبي از استعدادهاي منحصر به فرد است.

ni no kuni remastered 16
تجزيه و تحليل اصلي Ni No Kuni براي PS3

ستون هاي يك بازي دوست داشتني
با توجه به جهت هنري ، مي توانيم از طراحي استوديو غيبلي (مسئول چنين انيمه هاي معتبر مانند پرنسس مونونوكه ، سفر Chihiro يا My همسايه توتو ، به سرپرستي هايائو ميازاكي) لذت ببريم .

ni no kuni remastered 13
اين ترجمه به تفريحي از شخصيت هاي شايان ستايش ، يك طبيعت رنگارنگ و سرسبز و موجودات سرشار از كاريزما (با شروع ما همراه ، جن جنس Drippy) تبديل مي شود. اگر هر يك از كارهاي او را مي شناسيد ، مطمئناً عناصري مانند صحنه هاي رفتار در روستاهاي سبك اروپايي ، اهميت مرزهاي فناوري بر شخصيت هاي استامپ و يا شخصيت هاي جذاب را صدا مي كنيد كه صداقت و قدرت دروني را منتقل مي كنند. بيهوده شخصيت اصلي ما اليور نيست ، پسري كه آنها "خالص قلب" مي نامند.

ni no kuni remastered 12
عنصر ديگري كه در Ni No Kuni Remastered برمي گردد ، موسيقي متن فيلم جو Hisaishi است. او آهنگساز آهنگهايي است كه ما در Nausicaa del Valle del Viento ، در Porco Rosso و همچنين در فيلم هاي با تصوير واقعي مانند تابستان Kikujiro شنيده ايم. او اركستر فيلارمونيك توكيو را كارگرداني كرده است تا چند ملودي حيرت انگيز را به ما اعطا كند ، كه در تمام اين مدت مانع حركت ما نشده اند.

ni no kuni remastered 17
ستون دوم كه RPG بر روي آن قرار دارد تاريخ است. ممكن است يك بحث متعارف به نظر برسد (مسئله مادران بيمار و نقش قهرمانانه كودك در نجات جهان - Ni No Kuni به معناي "دنياي ديگر" است - در انيمه رايج است). اما با يك نبض خوب روايت مي شود و هنگام پيشنهاد ، لمس كننده است ، حتي صميمي. فرار از اشك در بعضي از لحظات بازي براي ما آسان است. شخصيت ها به خوبي به تصوير كشيده شده اند و با تكرار اين ماجراجويي ، سالها بعد حتي بيشتر از اولين بار از آن لذت برده ايم.

ni no kuni remastered 10
تجزيه و تحليل Ni No Kuni II براي PS4 و PC

سرانجام ، سطح 5 به ما يك پيشرفت كلاسيك اما بسيار مستحكم داده است. درست است كه Ni No Kuni خيلي ابتكاري نبود ، به خصوص اگر عناوين ديگري از اين شركت مانند Dark Cloud يا حتي ساعت Yokai را بازي كرده باشيم ، اما جادويي دارد. اين با چسبيدن به سبك سنتي تر ژانر حاصل مي شود. در يك نقشه غول پيكر پر از اسرار ، با شهرها و سياه چالها به گشت و گذار مي پردازد (البته هركدام با "تلاش" و يك دشمن نهايي) و سيستم بهبود يافته توسط نقاط تجربه.

ni no kuni remastered 15
مبارزات محور با شخصيت
سيستم جنگي از شيفت هاي سنتي استفاده مي كند. اما ما فقط اليور و همراهانش استلا و جايرو را كنترل نمي كنيم بلكه مي توانيم موجوداتي را جمع آوري كنيم كه به ما در درگيري كمك مي كند. آنها تنها هستند ، و هركدام ويژگي هاي متفاوتي دارند و مي توانند سلاح هاي اختصاصي را تجهيز كنند.

ni no kuni remastered 6
بنابراين جنگ "تفسير" مي كند همان سبكي را كه در پوكمون ديديم ، اما با تحول پوياتر ، زيرا هر يك از اين اتحادها تنها براي چند لحظه مي توانند در ميدان نبرد باشند و اليور نيز مسئول استفاده از اشياء و جادوگران بازيگران.

ni no kuni remastered 14
بهترين فيلمهاي استوديو غيبلي

سرانجام ، اليور يك جادوگر است و علاوه بر گرز خود ، داراي يك تسويه حساب و كتاب ، vademecum است . با تشكر از آيين ما مي توانيم قلب ساكنان نيو كوني را كه متأسف هستند ، باز گردانيم ، در حالي كه اين كتاب از صفحاتي كه جمع مي كنيم تشكيل شده است. برخي جادوها هستند كه راه را باز مي كنند يا به ما در مبارزه كمك مي كنند ، برخي ديگر داستان هستند و برخي ديگر اطلاعاتي در مورد مكان ها و شخصيت ها دارند. اين يك بايگاني غول پيكر است كه بازي شامل آن است. اين نشان دهنده عمق عنوان Bandai Namco است.

ni no kuni remastered 9
نسخه بازسازي شده
نسخه از بين رفته (ساخته شده توسط QLOC و با نظارت سطح 5) بازيابي همه چيز اصلي است كه ما را ترك كرد. در نينتندو سوئيچ اين مزيت را دارد كه مي توان آن را در هر نقطه اي بازي كرد و اين يك خوشحالي است ، در حالي كه در PS4 PRO گزينه هاي تجسم به ما اين امكان را مي دهد تا از بازي با رزولوشن 4K و 30 FPS يا 1440p در 60 FPS لذت ببريم.

ni no kuni remastered 18
نيكل No Kuni 3 در توسعه

اين بازي داراي دو سطح دشواري است ، با صداهايي به زبان انگليسي يا ژاپني (مورد علاقه هاي ما) لقب گرفته و به زبان اسپانيايي نيز در زيرنويس است ، ترجمه اي به خوبي Dragon Quest. با اين حال ، نسخه از بين رفته حالت هاي بازي اضافي يا سياه چال هاي جديد را اضافه نمي كند ، اين همان است كه ما در سال 2013 از آنها لذت برديم.

Ni no Kuni Wrath of the Witch Remastered E3 2019
مشاهده گالري

8 تصوير

از اين معنا ، اين هنوز يك بازي نقش آفريني عالي است ، كه در همه جنبه هاي تحقق مي درخشد اما در ديگران از محافظه كارانه سوءاستفاده مي كند (توسعه بسيار مستقيم و مبارزه تصادفي ، گرچه مي توان از برخوردها جلوگيري كرد). اگر قبلاً آن را بازي كرده ايد ، پيشرفت هاي گرافيكي و قابليت حمل (بسته به نسخه) انگيزه خوبي براي تكرار است. اگر اين كار را نكرده ايد ، براي هر فن اين ژانر اجباري است.

ni no kuni remastered 5
علاوه بر اين اين نسخه Remastered به زمان مناسبي مي رسد ، هنگامي كه دنباله ، Ni No Kuni II تولد دوباره يك پادشاهي هنوز در دسترس است ، توسعه قسمت سوم اعلام شده است و ما نيز بر اساس اين حق راي دادن منتظر انيمه هستيم. به نظر مي رسد كه زمان آن نگذشته است كه براي اولين بار آن را بازي كرديم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.