رمبو آخرين بازبيني خون با بازي سيلوستر استالونه

18 نظر
Rambo Last Blood حماسه محبوب را با بازي سيلوستر استالونه بسته مي كند. فيلمي خشن كه عدالت را به شخصيتي كه در آكروالادو با او ملاقات كرديم مي پردازد و همچنين نقش هاي خوب اسپانيايي پاز وگا ، اسكار جعناادا و سرخيو پريس-منچتا را نشان مي دهد.

Rambo Last Blood فيلمي بسيار صادقانه است . اين قسمت هاي صحيح از خشونت و دلتنگي براي هر فن حماسه دارد كه آن را به عنوان يك اوج خوب تلقي كند ... و ببيند كه اين كار دشوار است. مشكل در ضرباتي است كه شخصيت از زمان اولين حضورش - استادانه - در كرنر در سال 1982 به وجود آورده است. در اقتباس از رمان اولين خون توسط ديويد مورل (1972) با يك جانباز جنگ ويتنام آشنا شديم. يك گره سبز كه از آنچه در جبهه ديده بود آسيب ديد و نتوانست مجدداً به جامعه بپيوندد. پايان فيلم - SPOILER ATTENTION - با كتاب متفاوت بود ، كه به شخصيت اجازه تكامل مي داد ، با بازيگري كه هميشه آن را روي پرده بزرگ يعني سيلوستر استالونه بازي كرده است ، پيوند خورده است .


در حقيقت ، رمبو: گوشه قسمت دوم (1985) و رمبو 3 (1988) قهرمان را تحريف كردند. اين درام به يك سينماي اكشن تبديل شد و نمايش بدني استالونه با شمارش كشته شدگان روي پرده (247 قسط دوم) كه نقطه عطفي در تاريخ سينما بود ، همراه شد. در سال 2008 ما مي توانيم از جان رامبو به كارگرداني خود استالونه لذت ببريم ، كه در آن سرباز - به رغم اينكه ارتش را ترك كرده است ، هرگز متوقف نشده است - بالغ شد. در آن فيلم ، بخشي از برجستگي به گروهي از مزدوران داده شد ، و تواليهاي رزمي بيشتر مهار شدند (هيچ تانك در هليكوپتر سقوط نكرد) بلكه به همان اندازه خام بود.

Rambo Last Blood - تصاوير جديد
در فيلم Rambo Last Blood به كارگرداني آدريان گرونبرگ و با فيلمنامه‌اي از متيو سيرولنيكي و خود استالونه ، جان رامبو مدعي برجستگي است. اين فيلم قادر است تعادل بين قسمت دراماتيك و قتل عام را حفظ كند و براي اولين بار است كه جان را در حال صحبت كردن در مورد خودش تماشا مي كنيم. تا به حال ، سرهنگ سام تراوتمن (ريچارد كرنا) كسي بود كه بيشتر در مورد رمبو به ما مي گفت: "او چيزهايي را مي خورد كه باعث استفراغ بز مي شود. آنچه شما جهنم مي ناميد ، او را خانه مي خواند يا مي كشد.! را بكشيد يا بميرد. .. و رمبو بهترين بود "آنها بهترين تعريف از شخصيت بودند.

تجزيه و تحليل Rambo بازي ويديويي

Rambo Last Blood - تصاوير جديد
اما در فيلمي كه 20 سپتامبر به نمايش در مي آيد ، خودش را به تصوير مي كشد. ما با جانبازي آشنا مي شويم كه نتوانسته فراموش كند ، كه در انزوا زندگي مي كند ، اما تلاش مي كند تا در دنيايي كاملاً بيگانه با او ادغام شود. leitmotiv نوار اين است كه من تغيير نكرده ام ، من فقط سعي مي كنم آن را مخفي كنم . و همانطور كه انتظار مي رود ، هنگامي كه همه چيز پيچيده مي شود ، دستگاه قتل كه در تمام اين سال ها خوابيده است دوباره ظاهر مي شود.

Rambo Last Blood - تصاوير جديد
اگر فيلم هاي قبلي حماسه سينماي جنگ بودند ، در اين صورت يك وسترن مدرن پيدا مي كنيم. شايد اين واقعيت كه رمبو در آريزونا به يك مزرعه بازنشسته شده است و اين كه داستان سوار شدن را با يك كلاه كابوي شروع مي كند ، قبلاً يك سرنخ آشكار است. اما در اين حالت ، اين يك داستان گرگ و ميش ، تقريباً يك نسخه است ، و همه مسافت ها را نجات مي دهد ، از سين پردن (1992) توسط كلينت ايستوود . اين داستان يك مرد بالغ است و هيچ چيز براي از دست دادن ندارد ، او مجبور است براي آخرين بار بكشد كه يك زن جوان (كه با او رفتار مي كند انگار خواهرزاده اوست) به دست يك شبكه فحشا در مكزيك ، در آن طرف مرز

Criticism of Creed II افسانه راكي

Rambo آخرين خون
در تنها 90 دقيقه ، اين اثر مي تواند چيزهاي زيادي را بگويد ، تا حدودي به لطف برخي شرورها ، برادران مارتينز (اسكار جعناادا و سرجيو پريس-مانهتا) ، در نقش متعارف خود ، معتبر است. اگر از كار پاز وگا به عنوان روزنامه نگار كارمن دلگادو تعجب مي كنيد ، اين يك قطعه مشترك در حماسه است: مانند Co Bao (دختر رامبو 2) يا مبلغ سارا ميلر (جان رامبو) ، تنها پشتيباني است از شخصيت آنها زناني قوي هستند كه شخصيت را تحت فشار قرار مي دهند ، اما در داخل با او همدردي مي كنند.

Rambo Last Blood - تصاوير جديد
دوره اصلي در سكانس هاي اكشن است. البته تيراندازي در سينما تحول پيدا كرده است ، هيچ ارتباطي بيشتر با استفاده از سلاح هاي ساخته شده در سه گانه جان ويك ، با رقص هاي برجسته درخشان ، با ريتم يك كليپ ويدئويي و روشنايي سرد نيست. اما Last Blood در ليگ ديگري بازي مي كند. اين فيلم مي تواند ميراث گوشه اي را بازيابي كند و به جاي پيروي از رمبو روي آنچه اتفاق مي افتد براي قربانيان متمركز شود. و موي خود را قطع نمي كنيد. قسمت آخر تمام قدرت مخرب سلاح ها را نشان مي دهد ، بدون خون (گاهي اوقات دوباره بازيابي) و استفاده از چاقوها ، تله ها و كمان نمادي بازيابي مي شود (اين بار بدون فلش با سرهاي انفجاري). كل داستان براي رسيدن به اين سكانس ساخته شده است ... و از ديدگاه فن ، ارزشش را دارد.

Rambo V: آخرين خون
با توجه به جنبه هاي فني تر ، مجدداً شغل خوبي پيدا مي كنيم كه در بعضي از هواپيماها نيز لحن غربي را كه در بالا در مورد آن صحبت كرديم ، بازيابي مي كند و اين كار در تنوع  متن موسيقي متن جري غرق است. گلداسميت (فيلمي از فيلم اصلي). هواپيماهاي كوتاه به طور متناوب ، با دوربين با چراغهاي عقب و صداي گرم حركت مي كنند. اين شايد سبكترين حالت جنبه Last Blood باشد. ذكرهاي جداگانه اي را ذكر كنيد ، كه خيلي آشكار نيستند ، اما در ناخودآگاه ما همه چيز را كه با جان زندگي كرده ايم ، بيدار مي كند. ژاكت M65 مانند لباسي كه وي از اولين فيلم به Hope در ايالت واشنگتن رسيد ، چاقوهاي مختلفي كه از كرنر يا جان رمبو گرفته شده بود ، شروع در باران است ، مثل زماني كه تحت تعقيب گارد ملي بود.


همانطور كه انتقاد خود را آغاز كرده ايم ، بسته شدن خوبي براي حماسه است كه هر دو طرف شخصيت را به خود اختصاص مي دهد و نقطه تعادل خوبي پيدا مي كند؛ سرگرم كننده است ، سكانس هاي اكشن تا حدودي اغراق آميز ، اما نيرومند است و سرانجام چند خط گفتگو به شخصيت مي دهد (خوشبختانه ، بدون شوخي هايي مانند "ما مي توانيم محاصره شويم" رمبو 3).

رتبه بندي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.