سريال صفحه بزرگ خود را رها

دانلود فيلم و سريال ايراني

سريال صفحه بزرگ خود را رها

اظهار نظر كنيد
چاي سرو مي شود. ما به شما انتقاد داونتون ابي را ارائه مي دهيم ، فيلمي كه بر اساس سري تحسين برانگيز با همين عنوان ساخته شده و توسط خالق آن ساخته شده و ساخته شده است: جوليان فوئلز و با بخش خوبي از بازيگران اصلي خود. پيش نمايش در 20 سپتامبر 2019.

شش فصل پخش شده بين سالهاي 2010 تا 2015 يكي از بهترين مجموعه هاي تلويزيوني را براي انتقال دهه اول قرن بيستم از دست اشرافيت انگليسي تشكيل داد. پس از پخش 52 قسمت ، داونتون ابي با پخش ويژه كريسمس در 25 دسامبر 2015 با مخاطبان مومن خود خداحافظي كرد. چرا اين كار به پايان رسيد؟ مگي اسميت بازيگر كنوني اكتوژنيايي مي خواست به او اجازه دهد نقش كاريزماتيك خود را استراحت كند و صفحه را برگرداند.

از دوره آزمايشي Amazon Prime Video بهره ببريد و از بهترين فيلم ها و سريال هاي موجود بر روي سكو لذت ببريد ... رايگان!

با اين حال ، پديده هوادار باقي مانده است كه بخواهد بيشتر ، و اين باعث شده كه بازگشت او ، براي آخرين بار ، براي هميشه خداحافظي از داستان باشد (كه توجه ، به معناي اين نيست كه ما قسمت هاي جديد فيلم حماسه را نمي بينيم. اگر انتظار مي رود ، فيلم به موفقيت مخاطبان تبديل مي شود).


داونتون ابي يك نماينده در سطح بصري است ، در حالي كه در اين طرح در قسمت حكايات ماندگار است ، يعني به نظر مي رسد يك قسمت از سريال دراز است اگرچه در پس زمينه آن نگراني هاي جدي تري وجود دارد. اين درگيري در نتيجه بازديدي است كه خانواده سلطنتي به قلعه كراولي ترتيب داده اند. اين نكته اصلي فيلم خواهد بود كه بدون در نظر گرفتن وضعيت اجتماعي آنها ، تمام تلاش همه شخصيت ها با هم متحد مي شوند ، زيرا همه هدفشان تصوير خوبي است.

همانطور كه در اين سريال وجود داشت ، بين دو سطح اجتماعي كه تمركز طرح روي آن متمركز است ، تعادل خوبي برقرار است: از يك طرف اشرافيان و از سوي ديگر سرويس ، هميشه با نگهباني با ايده نشان دادن بهترين ها. از خودشان و مخصوصاً قبل از پادشاهان جورج پنجم ، همسرش ملكه ماري و دخترش شاهزاده خانم ماري كه همراهان خود را در قصاب ها ، سرآشپزها ، خياط ها و خانه داران دارند.

داونتون ابي
مشاهده گالري

10 تصوير

به طور كلي ، اين فيلم بسيار خوب فيلمبرداري ، سرگرم كننده و لذت بخش است ، همچنين بسيار سفيد و تا حدودي ساده لوحانه درباره روابط قدرت و مهمتر از همه بسيار كلاسيك است. درست است كه داشتن بودجه بزرگتر به كارگردان مايكل انگلر (درگير در چند قسمت از اين سريال است كه در ميان آنها نهايي است) توليد را به يك سطح چشمگير از كيفيت بالا مي برد ، بلكه اين كه خود داستان خواستار يك رويكرد نسبتاً آكادميك است ، اين همان درماني است كه آنها هميشه به نوار داده اند.

توصيف شخصيت ها براي درك موقعيت آنها بلكه حرفه هاي آنها ، آرزوها و اصطلاحات خاص آنها اساسي است.

داونتون ابي
مشاهده گالري

5 تصوير

البته طرفداران اين سريال با آهنگهاي مرجاني گرانبها پاداش مي گيرند ، كمد لباس بي عيب و نقصي كه خود لورنزو كاپريل به دليل وفاداري خود به برش ها ، مواد و اتمام لباس ، آن را به عنوان "شكل باستان شناسي" توصيف كرده است. از زمان و يك نمايشگر تصويري كه در آن ظرافت و ظرافت يك هنجار است.

علاوه بر اين ، شخصيت هاي برجسته اين سريال درماني را دريافت مي كنند كه تماشاگر مي تواند انتظار داشته باشد: بازگشت آقاي كارسون با شكوه است ، خطوط گفتگوي ويولت كراولي ، Countess of Grantham ، مثل هميشه و باهوش و سرگرم كننده باقي مي ماند. در راه وجود داستانهاي كوچك از عشق ، برخي كاملاً با طراوت و غافل از آن ، گرچه با همان لحن ساده لوحانه كه همه چيز را تحت نفوذ خود قرار مي دهد ، و در ميان آنها بوسه هاي دلپذير يا خرد شدن را در نگاه اول مي يابيم. چشم ، همچنين روابطي كه مورد آزمايش قرار مي گيرند يا به دليل غيبت طولاني است.

داونتون ابي
مشاهده گالري

6 تصوير

اما قلب فيلم ، همانطور كه از سريال بود ، قلعه تحميلي است كه نمادي از كل سيستمي است كه پيرامون آن راهي از زندگي بيان مي شود و آنچه اساساً "اصلي" مسئله است ، است. با توجه به اينكه به تدريج با جهاني روبرو مي شويم كه وارث نام خانوادگي و مكاني كه آنها را بر روي نقشه قرار مي دهد آگاهي دارند ، امداد نسلي تحميل مي شود.

به اين معنا ، قلعه Highclere ، واقع در Hamsphire  (و 2،428 هكتار از اراضي آن) ، يك چارچوب بته براي قرار دادن اين عمل است زيرا برخي از اتاق هاي آن عملاً دست نخورده باقي مانده و يك مجموعه تيراندازي حسي را تشكيل مي دهند و در دستان خود باقي مي مانند. خانواده كارنارون از سال 1693 ، بسيار درگير دانستن تاريخ غني است كه بين ديوارهاي مكان نگهداري مي شود.

خلاصه اينكه ، عاشقان جهان داونتون ابي نمي توانند اين فيلم را از دست بدهند. بقيه ، شما مي توانيد به راحتي از نمايش ها لذت ببريد ... زندگي شما تغيير نخواهد كرد ، اما پرتره زمان چشمگير است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.