Groundhog Day Like

دانلود فيلم و سريال ايراني

Groundhog Day Like

تجزيه و تحليل Groundhog Day Like Father Like Son براي پلي استيشن VR ، كه براي بينندگان Oculus Rift و HTC Vive PC نيز موجود است. اين دنباله معنوي فيلم است كه در آن ، فيل جونيور ، پسر شخصيت اصلي فيلم ، به زادگاهش باز مي گردد تا دقيقاً همان كابوس پدرش را تحمل كند: دوباره و دوباره در همان روز ، تا بعد از آن دوباره زندگي كنيد. تصميمات عالي كه شما را از حلقه خارج مي كند.

تابستان سال 1993 بود كه او وارد سينماهاي كشورمان Trapped in Time شد ، فيلمي بسيار عزيز و به ياد آورد كه شخصيت اصلي آن بار ديگر و دوباره در روز Groundhog زندگي مي كرد ، تا اينكه تصميمات درستي گرفت و مانند راه مناسب براي خارج شدن از آن وضعيت كلاسيك است كه به لطف اين ماجراجويي واقعيت مجازي از Tequila Works ، در حافظه همه باقي مانده است و اكنون ، 25 سال بعد ، همچنان روي صفحه نمايش بزرگ ادامه مي يابد .

در تجزيه و تحليل ما از Groundhog Day Like Father Like Son براي پلي استيشن VR  (اگرچه براي Oculus Rift و HTC Vive نيز موجود است ) ، ما قصد داريم به شما بگوييم چه چيزي ارائه مي دهد ، چه ارزش آن را دارد و چه اندازه فيلم اصلي عدالت را در اختيار شما قرار مي دهد. خيلي چيزهاي ديگر ... آماده استراحت روز Groundhog؟


به موقع روي Blu-ray با بهترين قيمت گير كنيد

Groundhog Day: Like Father Like Son ما را در كفشهاي فيل جونيور ، پسر شخصيت اصلي فيلم كه به Punxstawnwey ، زادگاهش (همان فيلم) برمي گردد ، براي اداي احترام به پدرش باز مي گرداند. بيش از 25 سال گذشته است و اين نشانگر جنبه هايي مانند فناوري است كه بسيار بيشتر در دنياي بازي ها حضور دارند. بدون اينكه به هيچ وجه بيشتر ادامه دهيم ، يك موبايل حمل مي كنيم كه يك قطعه اساسي در بازي است.

مانند پدرش ، فيل جونيور بدبين ، با طنز و حس و شوخي شديد است كه با نامزدي به خانه باز مي گردد ، از يك دوست دختر فرار مي كند و براي فرار خود به لس آنجلس آماده مي شود ، جايي كه ممكن است منتظر فرصتي مانند Blogger ويدئو اما قبل از جهش ، او بايد خانواده را ملاقات كند ... اگرچه به زودي "به موقع گير كرده است".

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
پس از كفر اوليه ، شما بايد قدم به قدم پدر خود بياموزيد و از هر آنچه شما را احاطه كرده است ، ذائقه و نياز اعضاي خانواده و آشنايان را ياد مي گيرد ، چه خواهد شد و چگونه از آن جلوگيري مي كنيد و ياد مي گيريد كه با اطرافيان بهتر رفتار كنيد تا بتوانيد فرار همه در يك ماجراجويي كه بسته به چيزي كه گير كرده ايد و يا چند بار مجبور به تكرار يك صحنه خاص هستيد مي توانيد بين 6 تا 9 ساعت دوام بياوريد. شايد حتي كمتر ...

لازم به ذكر است كه اين اولين بازي Tequila Works نيست كه با حلقه هاي زماني بازي مي كند. چيزي مشابه ، اگرچه در يك زمينه متفاوت و با قابليت پخش متفاوت ، آنها با The ***y Brutale انجام دادند ، اگرچه در اينجا ما با يك ماجراجويي كمي خطي تر روبرو هستيم ، تا زماني كه ما قبل از حركت به صحنه بعدي بايد مشكلات را حل كنيم. اين امر مانع از پخش مجدد آن نمي شود ، كلكسيونرهايي مانند كارت هاي بيور وجود دارد ، روابط ما با شخصيت ها مي تواند تغيير كند و غنائم اختياري نيز وجود دارد كه حتي در بازي اول حتي لازم نيست آنها را انجام دهيم (مانند تركيدن همه بادكنك ها در اداي احترام).


در مورد نسخه PlayStation VR Groundhog Day فقط بازي با دو دستگيره Move امكان پذير است . هيچ گزينه يا تركيب ديگري امكان پذير نيست ، حتي با دو Dual Shock 4 ، و تا زماني كه با دو Move مطابقت نداشته باشيد ، نمي توانيد شروع كنيد. با هركدام يك دست را كنترل مي كنيم (براي گرفتن اشياء با يك و دكمه هاي ديگر را فشار دهيد ، به عنوان مثال) ، در حالي كه بقيه دكمه ها براي چرخاندن دوربين در "پرش" 45º استفاده مي شوند كه "بيماري حركت" را از بين مي برد يا از آن خارج مي شود. موبايل

براي جابجايي در محيط هايي كه پيدا كرده ايم ، سيستم كلاسيك "انتقال" از اكنون كلاسيك است: با فشار دادن دكمه Move روي ريموت ، يك قوس روي صفحه نمايش داده مي شود كه به ما امكان مي دهد مكاني را كه مي خواهيم برويم انتخاب كنيم ، چيزي كه قبلاً بازي هايي مانند Rick & Morty انجام داده اند : مجازي. Rickality يا Skyrim  در مناطق نسبتاً كوچكي كه هر دنباله بازي در آن رخ مي دهد.

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
به گفته اين ، اين يك ماجراجويي نيست كه به دليل الزامات فيلمنامه ، آزادي كامل را هنگام حركت امكان پذير كند. مواقعي وجود دارد كه به سختي مي توانيم از گفتگو دور شويم يا اگر حركت كنيم ، مي توانيم اين كار را فقط به مناطق بسيار مشخص انجام دهيم ، جايي كه ما بايد براي تغيير رويدادها اقدام كنيم و بر جريان زماني كه در آن گرفتار هستيم تأثير بگذاريم. يك شي را پرتاب كنيد و گربه را ترسانيد يا بعد از جمع آوري سكه يك دستگاه روزنامه باز كنيد.

و ، همانطور كه در فيلم اصلي ، توجه به اتفاقات پيرامون ما ، گوش دادن و تعامل با اشياء خاصي ، سرنخ هايي را به ما مي دهد تا بدانيم كه در آينده "تكرار" هاي آن لحظه چه كاري بايد انجام دهيم. اينكه خواهرزاده ما وگان است و گزاف گزافي براي غذا مي خورد؟ خوب ، يادگيري ساختن يك لرزش وگان و آماده شدن قبل از انفجار ، باعث تغيير اوضاع مي شود. ما نمي خواهيم مثال هاي ديگري بگذاريم يا خيلي عميق تر به موقعيت ها بپردازيم ، زيرا آنها فضل واقعي بازي هستند.

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
اما ، در عمل ، بازي شامل شروع يك صحنه ، نگاه كردن به آنچه اتفاق مي افتد ، و پيش بيني براي تغيير آنچه لازم است و تكرار همانطور كه هست نيست. جلوگيري از آتش سوزي ، كه يك پنجره شكسته شده است ... در پايان ، اين كار بر روي انجام يك سري مراحل است تا ما راه حل خوبي را ارائه دهيم تا ما را به جلو سوق دهد. آنچه ما شكست مي خوريم از تلفن همراه مي توانيم به عقب برگرديم و صحنه را دوباره شروع كنيم و همچنين با يادداشت هاي خود مشورت كنيم تا ببينيم چه چيزهاي جديدي را كشف كرده ايم و بايد در نظر بگيريم ...

بسياري از كارهايي كه ما بايد انجام دهيم قبلاً در ساير بازي هاي واقعيت مجازي ديده شده است يا از عناويني مانند Job Simulator الهام گرفته شده است  (براي مثال ، هنگام تعامل با عناصر مختلف يك آشپزخانه يا براي سرخ كردن تخم مرغ ، باز كنيد يخچال و فريزر ، از ميكسر استفاده كنيد ...) يا چيزهاي دنيوي تر ، مانند پيراهن شليك با نوعي "اسلحه" ، با برخي از مكانيك هاي موجود در خط Blood & Truth .

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
همچنين "فلاش بك" يا خاطره هايي از گذشته وجود دارد كه در آنها بايد مثلاً عكسي شكسته را بازگو كنيم (همچنين معماهاي كوچك از نوع ديگري نيز وجود دارد) ، يا لحظه هايي كه در آن از نوار يك نوار بازديد مي كنيم ... كه البته آنها نيز بازي مي كنند نقش شما در داستان. همچنين ديالوگ هايي وجود دارد كه در آنها بايد پاسخ هاي متفاوتي را انتخاب كنيم كه اين امر بر رابطه ما با آن شخصيت و جواب هاي وي تأثير خواهد گذاشت.

در اين مرحله ، همانطور كه احتمالاً حدس زده ايد ، تكرار يك بخش اساسي از قابليت پخش آن است. در ابتدا نخواهيم دانست كه چه كاري بايد انجام دهيم و خواهيم ديد كه نتيجه صحنه اي كه هميشه در آن هستيم ، با شروع مجدد روز (يا صحنه مورد نظر) ، با ويژگي "من تو عزيزم »ساعت 6 صبح در راديو بازي مي كرد. اين جزئيات باعث پيشرفت مي شود ، در زمان هاي خاص ، چيزي كند.

Groundhog Day: Like Father Like Son PS VR
مشاهده گالري

9 تصوير

كم كم متوجه خواهيم شد ، يا بعد از صحبت با يك شخصيت يا مشاهده محيط و اشياء آن چه بايد كرد ... مشكل اينجاست كه گاهي اوقات براي رسيدن به نتيجه صحيح بايد مجبور شويم آن را بيش از يك بار تكرار كنيم. و چه بدتر: گاهي اوقات تشخيص دوربين پلي استيشن و كنترل هاي Move به نفع ما بازي نمي كنند.

زيرا ، به محض آغاز يك صحنه ، بعضي اوقات "زمان" وجود دارد كه همه كارهايي را كه لازم است براي تغيير آينده امور انجام شود ، انجام مي دهد. به عنوان مثال ، اگر ما قبل از شروع بحث در مورد غذا اسموتي وگان را آماده نكرديم ، مجبور خواهيم بود كه دوباره كار خود را شروع كرده و روند كار را دوباره تكرار كنيم. اگر براي تشخيص گاه به گاه از كار بيفتد ، نمي توانيم مواد لازم را مصرف كنيم يا درب مخلوط كن را بيشتر از صورتحساب باز كنيم ، تكرار مي شود.

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
اين مشكلي است كه در لحظه هاي بيشتري وجود دارد ، مانند انتخاب جواب در گفتگو (به معناي واقعي كلمه ، "ما آن را مي گيريم" با دست ... و متاسفانه ، شما مي توانيد در نهايت گرفتن يكي از شما كه نمي خواستيد). اما وقتي همه چيز مطابق آنچه بايد انجام شود ، اين مشكلات به حداقل مي رسد (توصيه مي شود با فضاي كافي بين دوربين و پخش كننده بازي كنيد)

سرانجام ، اين بازي با صداهايي به زبان انگليسي و زيرنويس ها به زبان اسپانيايي به وجود مي آيد كه به عنوان ميان وعده هاي شخصيت ها ظاهر مي شوند ، گوش دادن به زبان اسپانيايي بسيار غوطه ور تر خواهد بود ، علاوه بر اين گاهي اوقات اگر به دنبال درستي نباشيم ، مي توانيم گم شويم. برخي از اين ميان وعده ها. اين چيز جدي نيست و بازيگران يك كار برجسته انجام مي دهند ... اما ما دوست داريم كه آن را به زبان خودمان بشنويم.

تجزيه و تحليل روز Groundhog مانند يك پدر مانند يك پسر PS VR
سبك گرافيكي ، در برنامه "كارتوني" ، متناسب با روحيه طنز بازي است ، اما شايد ، خصوصاً اگر طرفدار فيلم هستيد ، از ما به عنوان چيزي تشكر مي كرديد كه سعي مي كرديد هر دو شخصيت را با ظاهري واقع گرايانه تر بازيابي كنيد. آنها از فيلم برمي گردند) به عنوان سناريو. همچنين هيچ نشانه‌اي از بيل موري وجود ندارد و اين شايد بدترين بازي باشد

اما هيچكدام از اين مانع Groundhog Day نيست: مانند پدر مانند پسر از پيشنهاد بسيار جالبي برخوردار نيستيد ، به خصوص اگر شما از طرفداران فيلم هستيد و بخشي از "تكرار" شما را آزار نمي دهد (تكرار اينكه ، همه چيز گفته شده است ، در حال اضافه شدن جديد است) به نظر مي رسد ديالوگ ها نشان مي دهد كه ما از حلقه آگاه هستيم ، در سرگرمي قابل پخش ، اگرچه "پيشگامانه" نيست ، در حالي كه فيلم نامه قابل توجه ، كه پيام هاي پس زمينه خوبي در مورد خانواده ، عشق يا موفقيت را در خود جاي مي دهد ، به بقيه اهميت مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.