Analysis of Legend of Zelda

دانلود فيلم و سريال ايراني

Analysis of Legend of Zelda

Analysis of The Legend of Zelda: Link's Awakening ، بازسازي بازي Nintendo Switch of the Game Boy كه در سال 1993 منتشر شد ، يكي از بي نظيرترين و به ياد ماندني ترين اقساط اين حماسه افسانه اي است. با يك بخش سمعي و بصري زيبا و تعداد انگشت شماري از اخبار جالب ، براي بيدار كردن ماهي باد به جزيره كوهولينت باز مي گرديم.

The Legend of Zelda: Link's Awakening  به عنوان درگاه A Link to the Past Boy Game شروع شد ، اما در پايان به يكي از متفاوت ترين Zelda تبديل شد: بدون گانون ، Zelda ، بدون Triforce ... و حتي بدون Hyrule. در جاي جاي آنها شخصيت هاي جديد (بسياري از آنها اشاراتي مستقيم به چهره هاي بازي نينتندو) داشتند ، يك طراحي سياه چال كه امروزه هنوز هم مثال زدني است و داستاني با لمس هاي ماليخوليايي و رويايي.

تجزيه و تحليل افسانه زلدا: بيداري پيوند 25 سال پيش

براي همه اينها و خيلي چيزهاي ديگر ، هنگامي كه Link's Awakening براي Game Boy در سال 1993 راه اندازي شد (سالها بعد نسخه DX وارد مي شود ، با رنگ كامل) او يك سوراخ در قلب بسياري از گيمرها به دست آورد ... به خصوص آنهايي كه براي او تصور مي كردند اولين تماس با سريال.


بنابراين مي توانيد تصور كنيد كه اين بازسازي The Legend of Zelda: پيوندهاي Awakening for Nintendo Switch چيست . اين سفر از طريق تونل نوستالژي است كه ما را به ساحل Isla Koholint برگرداند تا ماجراجويي جديدي را آغاز كنيم ، يك ماجراجويي با سليقه بسيار آشنا ... اما چه سليقه اي است. اگر آمادگي قايقراني داريد ، در تحليل ما از Legend of Zelda: Link's Awakening for Nintendo Switch ما به شما همه فضيلت هاي اين بازسازي و همچنين تغييرات اصلي و جديد بودن را مي گوييم.

اين مورد براي Nintendo Switch ضروري است

روياي عقل ، عروسك ها را توليد مي كند
عجيب است كه چگونه در سالهاي اخير ، ما اين اصطلاح بازسازي را براي بازي هاي بسيار متفاوتي مشاهده كرديم: از جمله مواردي كه بخش گرافيكي را تمديد مي كنند اما گيم پلي را بدون تغيير نگه مي دارند ، مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy يا Spyro Reignited Trilogy ، به ديگران كه تغيير مي دهند و آنها تقريباً تمام بخش ها را اضافه مي كنند ، مانند مورد برجسته  Resident Evil 2 .

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
Legend of Zelda Link Awakening يك ميانه بين هر دو نوع بازسازي است: بخش سمعي و بصري كاملاً نوسازي شده است ، اما گيم پلي بازي فقط به اندازه كافي تغيير كرده است كه كار را با زمانها تطبيق داده و طراحي جهان و dungeons را حفظ كند. ، توسعه ، تاريخ ، شخصيت ها ... اين مي تواند بسيار خطرناك باشد ، زيرا ما در مورد يك بازي از 26 سال پيش صحبت كرديم.

اما بازسازي بيداري Link براي تأييد چيزي كه قبلاً مشكوك آن بوديم آمده است: اين يك بازي درخشان بود و هنوز هم هست. و هنگامي كه شما چنين مواد باشكوه و شگفت انگيزي براي كار با آن داريد ، يك لايه رنگ و چند تنظيم در اينجا و آنجا كافي است تا به يك بازي عالي عالي برسيد.

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
همانطور كه در برداشت خود پيش مي رويم، يكي از اصلي ترين تغييرات قابل پخش مربوط به برنامه كنترل است: به جاي اينكه فقط به دو دكمه محدود شويد ، شرط بندي Link Awakening for Switch در طرح آخرين Zelda ، داشتن يك دكمه اختصاصي براي شمشير (B) ، ديگري براي سپر (R) ، ديگري براي چكمه هاي پگاسوس (L) و ناپديد شدن نياز به تجهيز دستبند نيرو ، X و Y را براي بقيه موارد آزاد مي كند. اين امر باعث شده است تا دشمنان خاص و الگوهاي حمله كمي طراحي شوند تا سازگار شوند. به عنوان مثال ، دشمناني كه حامل سپر هستند ، وقتي حملات آنها را مسدود مي كنيم ، دفاع خود را به طور مختصر باز مي كنند. بقيه تغييرات رزمي از اين خط پيروي مي كنند ، بنابراين اگر استراتژي پايان دادن به رئيس اصلي را به خاطر داريد ، در اينجا مشكلي نخواهيد داشت.

تجزيه و تحليل ويدئويي از Legend of Zelda: Link Awakening براي نينتندو سوئيچ

ما همچنين يك سري از جديدات كوچك را براي آسانتر كردن زندگي خود پيدا كرديم ، مانند امكان قرار دادن نمادها بر روي نقشه (ايده آل براي به ياد آوردن محل اشياء كه ديده ايم اما نتوانستيم آنها را جمع آوري كنيم) يا تغييراتي در سيستم ذخيره سازي ايجاد شود. علاوه بر داشتن خودكار صرفه جويي ، در The Legend of Zelda Link's Awakening مي توانيم بازي را در هر كجاي جهان خارج كنيم و هنگام بارگيري ، در مكاني دقيق از آن خارج شويم. اما در سياه چالها همانطور كه در اصل است باقي مانده است: صرفه جويي در پيشرفتي كه انجام داده ايم حفظ شده است ، اما هميشه در ورودي مجددا ظاهر مي شويم.

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
هنگام صحبت كردن در مورد "امكانات" ، جالب ترين ها در معما ها پيدا مي شوند. Awakening Link به دليل مشكلي كه در پازل هايش وجود دارد شناخته شده است ، و در بازسازي برخي جنبه ها نرم شده و سرنخ ها تا حدودي مشهود است. اما آرام باشيد زيرا هيچ وقت اين تصور را نمي دهد كه آنها ما را با دست مي گيرند يا اينكه راه حل را بر چهره ما مي مالند. بلكه برعكس ديگر: همه اين تغييرات حس زيادي ايجاد مي كنند و از سردردهاي غيرضروري جلوگيري مي كنند.

وجود دارد است يكي ديگر از تغييرات بسيار قابل توجه و آن را به راحتي ناديده گرفته است: بدون انتقال بين صفحه نمايش به تور وجود دارد Overworld . كل جزيره كوهولينت بدون صفحه نمايش در حال بارگذاري است كه هنگام كاوش به سياليت بيشتري وصل مي شود. اما سياه چال ها طرح اصلي را كه به اتاق ها تقسيم شده است حفظ مي كنند. و دوباره اين يك تغيير بسيار معني دار است: به نظر مي رسد در خارج ، جايي كه آن تقسيم بر پرده ها مي توانند جزيره را به پيچ و خم گيج كننده تبديل كنند ، و درك مي شود كه براي احترام به ساختار آن در زندانها مانده است. 

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
زيرا همانطور كه چند پاراگراف پيش گفتيم ، بيداري Link هنوز يك بازي درخشان است ، به خصوص در مورد طراحي سياه چال. و اگرچه ما يك بازي داريم كه در 2D متولد شده است ، اما سياه چال ها را مي توان با روشي بازتر طي كرد ، بدون اينكه مجبور شود ما هميشه از همان الگوي پيروي كنيم (در بسياري از مواقع ما يك كليد در اختيار خود داريم و چندين قفل ) dungeons Awakening Link موفق به ترك برخي از مناظر در جديدترين بازي هاي اين سري در پوشك مي شوند.

براي خاموش كردن آن ، بسياري از معماها ما را وادار مي كنند تا تفكر جانبي را بكشيم ، از وسايل به روش غيرمعمول يا بدون اينكه اينقدر آشكار باشد وقتي مي توانيم بيانگر آنچه در مقابل دشمن خاص لازم است ، استفاده كنيم. در مورد معبد واتر صحبت مي شود ، اما برج عقاب چيز ديگري براي حسادت ندارد. يك طراحي كامل ورزشي ... و يك چالش بزرگ براي دوستداران پازل.

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
علاوه بر اين ، و با توجه به ماهيت تاريخ خود ، Link Awakening بازيگران شخصيت ها را بيشتر ارائه مي دهد ... Variopinto. حضور كاراكترهاي Mario Bros. از هم متمايز است و از خود ماريو و لوئيجي شروع مي شود ، اما همچنين دشمناني مانند Goombas ، Piranha Plants ، Boos ، Shy Guys و ... و البته فازهاي 2 بعدي كه يادآوري بازي ها را انجام مي دهند احترام گذاشته شده اند از لوله كش (قلم Roc توسط). اما آنها تنها مراجع نيستند: تعداد خوبي از پيروزها نسبت به ساير سگهاي نينتندو وجود دارد ، برخي به همان اندازه ضد كربي و برخي ديگر كه كمتر به عنوان شاهزاده ريچارد شناخته مي شوند. به عنوان يك كنجكاوي ، Zelda Link's Awakening اولين حضور رسمي 3D Wart (Mamu در نسخه ژاپني) ، شرور "برادران" جعلي "سوپر ماريو 2 را نشان مي دهد.

تنها مشكلي كه ما پيدا كرديم ، هم بيداري لينك اصلي و هم اين بازسازي Nintendo Switch ، اين است كه اشياء بدست آمده در سه سياه چال آخر ، به سختي در خارج از سياه چال هاي محل مورد استفاده قرار مي گيرند. و صحبت از جنبه هاي منفي كه باقي مانده است ، كنجكاو است كه هر وقت قدرت را انتخاب كرديم ، بايد يك جعبه متن را بلع كنيم. همانطور كه در اصل است با فشار دادن B به راحتي مي توان از بين رفت ... اما اين چيزي بود كه گريه مي كرد تا از بين برود.


ما نمي خواهيم بدون برجسته شدن به پايان برسيم ، همچنين در ميان تغييرات "كوچك" ، گنجاندن تعداد بيشتري از صدف هاي حلزوني. اگر حداكثر 26 مورد در اصل وجود داشته باشد ، بازسازي The Legend of Zelda Link's Awakening مي بيند كه اين تعداد به 50 نفر افزايش يافته است و در نتيجه درج جوايز جديد مانند ردياب براي آسان تر كردن كار يا "جكپات" جديد . مجموعه اي از چهره هايي كه مي توانيم در فروشگاه قلاب فروشي گير بياوريم نيز گنجانده شده است و سپس در خانه هاي روستاي مبه قرار داده شده است. اين يك راه خوب براي افزايش عمر مفيد اين minigame كنجكاو است ، اما براي به دست آوردن همه آنها انتظار پاداش بزرگي نداريد ...

مأمور بيداري
حال بياييد در مورد مهمترين تغييراتي كه Legend of Zelda Link Awakening در نينتندو سوئيچ ارائه مي دهد صحبت كنيم . در پخش ، علاوه بر اصلي ، ايجاد كننده dungeons است ، ويژگي اي كه همانطور كه از نام آن پيداست ، به ما اجازه مي دهد تا با استفاده از اتاق هايي كه ما كامل كرده ايم ، سياه چالهاي خودمان را طراحي كنيم. همچنين اين مجموعه چالش هايي دارد كه دمپه ، قبرستان ، آن را مطرح خواهد كرد: يك سياه چال به شكل گل ، شامل تعداد مشخصي از درهاي بسته ايجاد كنيد ، با استفاده از يك طرح به عنوان پايه ...

اگر بخواهيم به 100٪ برسيم ، اين چالش ها در حال افزايش هستند و اگر بخواهيم به 100٪ برسيم ، اجباري است ، زيرا برخي از جوايز ارائه شده آنها قطعاتي از قلب و حلزون است. ايده " سازنده Zelda " بد نيست و نشان مي دهد كه در پشت آن تلاشي وجود دارد كه يك كنجكاوي ساده نباشد ، اما متأسفانه محدوديتهاي مهمي دارد. مورد اول اين واقعيت است كه قادر به تصميم گيري در مورد قفسه سينه نيستيد كه رئيس آن پنهان باشد (هميشه در آخرين موردي كه باز مي شود).

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
اما محدوديت اصلي نحوه اشتراك گذاري آنهاست: غيرقابل درك است كه راهي كه آنقدر خود را به اشتراك و رقابت مي گذارد (يك كرنومتر وجود دارد كه نشان مي دهد مدت زمان طولاني براي تكميل هر سياه چال شخصي چه مدت طول كشيده است) اجازه نمي دهد تا اين سياه چال ها در اينترنت بارگذاري شوند. در عوض ، تنها راهي كه افراد ديگر مي توانند خلاقيت هاي ما را امتحان كنند ، "نگه داشتن آنها" در يكي از آميباي حماسه The Legend of Zelda است. حيف ، زيرا ما اصرار داريم كه ايده بسيار خوب است و ما اطمينان داريم كه جامعه با خلاقيت هاي سرگرم كننده و ديوانه وار مانند آنچه در Super Mario Maker 2 يافت مي شود واژگون مي شود .

تغيير بزرگ ديگر و موردي كه بارزترين آن است ، بخش سمعي و بصري Legend of Zelda: Link's Awakening است . و از نظر هنري ما آن را واضح داريم: يكي از زيباترين بازي ها در كل كاتالوگ نينتندو سوئيچ است. "اثر ديوراما" چنان موفقيت آميز است كه اين احساس را به وجود مي آورد كه مي توانيم با دست خود پيوند ، مارين يا هر يك از نخلستان ها ، خانه ها ، دشمنان و عناصر جزيره كوهولينت را بگيريم. آنها مانند اسباب بازي هايي هستند كه هر زمان از صفحه نمايش بيرون مي آيند. با پرش 2D از اصلي به 3D از بازسازي نيز براي بازي با دوربين استفاده شده است ، تغيير ديدگاه و تكيه اندك در بخش هاي خاص و توالي هاي ويدئويي.

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
متأسفانه نكته منفي اصلي بيداري Link در بخش فني يافت مي شود. اين بازي به يك فريمور قفل شده متعهد است و در بسياري از مواقع ، مخصوصاً در فضاهاي محصور مانند سياه چال و غارها ، قادر به رسيدن به 60 فريم در ثانيه است. اما حتي در آنجا نيز رايگان نيست كه ببينيم چگونه اين ارقام سقوط مي كنند و باعث ايجاد يك اثر بسيار آزار دهنده و بدتر از آن ثابت مي شوند. ما معتقديم كه انتخاب بهتر براي يك فريمور ثابت ، حتي اگر به معناي كاهش آن به 30 فريم در ثانيه باشد ، ايده بهتري خواهد بود.

موسيقي متن فيلم نيز از آسانسور چهره دريافت كرده است ، و در اين حالت گيرايي وجود ندارد: اگر آهنگ هاي Awakening از Game Boy Link قبلاً به ياد ماندني و جذاب بود ، نسخه هايي كه براي اين بازسازي ساخته شده است ، تعجب آور است. همه به مطالب اصلي احترام مي گذارند ، اما به لطف استفاده از سازهاي موسيقي بهبود قابل ملاحظه اي دارند. هيچ ملودي واحدي وجود ندارد كه فكر كند "اصل بهتر بود".

سوئيچ نينتندو Awakening Zelda Link
ما همچنين بايد از طراحي صوت ، ميراث كوچكي از Breath of the Wild استفاده كنيم : صداي مرغ دريايي در ساحل و حشرات موجود در چمن زني ها ، كلينك فلزي كه پيوند هنگام راه رفتن توليد مي كند ... تعداد كمي كوچك وجود دارد اما جزئيات صدا بسيار پيچيده اي كه ما را به طور كامل در جو جزيره كوهولينت غوطه ور مي كند.

به طور خلاصه ، Legend of Zelda: Link's Awakening for Nintendo Switch همه ما مي توانيم بازسازي چنين بازي خاصي را بخواهيم: تجديد بخش در بخش هايي كه بيشتر به آن احتياج داشتند ، اضافه كردن برخي از عناصر در طول راه اما هميشه احترام به منبع. با توجه به نتيجه خوب ... اصلاً به ذهنمان خطور نمي كند كه Oracle of Ages و Oracle of Season همان درمان را كردند. آرزو مي كنم ، در واقع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.